11 Nisan 2008 Cuma

KIT (Az, yetersiz anlamında)

Daha dun Yavuz Bingol'un bundan 10 yil onceki Yavuz Bingol'den ne kadar farkli oldugundan dem vuruyorduk. Neymis efendim son yasananlar 80'leri hatirlatmis feci sekilde ona. Ama gelin gorun ki kendisi bugun yine magazin basininda (bu sefer TRT'ye cikip Burcu Kara'ya hâlâ aşık olduğunu açıklamis.)

Bugunun bence en komik haberi ise Omer Ulusoy denen hiyarin yakalanmasiyla ilgili, meger Omer Ulusoy taninmamak icin sakalini kesmis. Himm...

Zamaninda soyle bir film projem vardi.. 2 genc boylu boyunca uzanmislar cimlere.. havadan sudan konusuyorlar. o sirada ruzgar esiyor, bir kagit parcasi dusuyor aralarina. bir kayip ilani: "resimde gorulen 24 yasinda 2.20 m boyunda, suratinda buyuk bir ben olan A.K. kaybolmustur, bilenlerin ..." Ilani okuyan 2 genc "boyle siradisi bir tipin kaybolmasina imkan yokki" der ver arama/tarama islerine girisirler...

Haberi okuyunca yillar once kafamdan gecen bu abuk subuk senaryoyu hatirladim.

Yani Omer harbiden sende de IQ baya yuksekmis. 50 mi desem, 55 mi. Yoksa 60 falan var mıdır? Sakallari kesmen sana inanilmaz bir hava katmis, bambaska bir insan olmussun. Omer Şerif gibi biri olup cikmissin.. Seni nasil yakaladilar aklim ermiyor. Bir onceki haline bakiyorum, bir simdiki.. arada bir ucurum, arada bir buyuk gap.
Acaba kulaklardan mi tanidilar diyorum.. yok kucuk ihtimal..
bakislar desem.. can yakar ama o da degil herhalde..
olsa olsa burundan cikarmis olabilirler... Yoksa ben 2 resim arasinda major bir ortak nokta goremiyorum.
GERIZEKALI

Hiç yorum yok: