8 Ocak 2010 Cuma

Okumaktan geliyor olmasın o...

Hergün işe otobüsle gidip geliyorum. İlk günler kulağımda iPhone bi'şeyler dinliyordum, daha doğrusu dinlemeye çalışıyordum ama dışarıdan öyle bir gürültü geliyordu ki max volume'de dahi bi bok anlaşılmıyordu. Dış dünyanın sesini dinledim ve fırlatıp attım kulaklıklarımı (aslında iPone'u attım ama onu sonra anlatayım).

Otobüslerde hergün birbirinden eğlenceli tartışmalar, diyaloglar ve hatta monologlar yaşanıyor. Fırsat buldukça buradan yazacağım. 2 gün önce kulak misafiri olduğum entellektüel sohbeti anlatayım.

Yanda giden arabanın arkasında Lycee de bilmemne yazıyor ve bunu gören bir numaralı salak başlıyor lafa
Salak1: Olum varya şu lycee diye yazan var ya
Salak2: Heeee
Salak1: Kesin lise demektir a.k.
Salak2: He lan,,hee, kesin lise demektir
Salak1: Olum lisenin kelimesini dahi ejnebilerden almışız a.k.
Salak2: he valla heeee
Salak1: Olum var ya okul da var ya
Salak2: heee
Salak1: kesin school'dan geliyordur
Salak2: he valla hee
Salak1: a.k okulu bilem ejnebilerden almışız
Salak2: he valla hee

Hiç yorum yok: